miércoles, 25 de julio de 2012

Marxa Cicloturista i MTB Solidària 12 agost

Hola a tothom

El disabte 21 vaig gaudir d'una sortida amb bicicleta per l'Alt Empordà amb els amics del CC Esquenapelats de l'Escala.A l'endemà tota aquella zona es cremava i 3 persones moríen mentres intentaven fugir del foc.
El dilluns 23 veig a través de twitter una sèrie de retwits de gent que s'alegra del foc que ha cremat "la tierra de los catalanes".

Amb tot això vaig pensar de fer una marxa cicloturista i amb btt per tal de recaudar fons per plantar arbres o poder ajudar a la gent que ho ha perdut tot. Vaig enviar un mail al programa de ràdio el món a rac1 informant de la iniciativa i a l'endemà em trucàven per dirme que volien donar-li resó.
Avui he penjat la iniciativa al facebook i també m'ha contactat un munt de gent.
Per tant som-hi tots !!!!!!!!!!!

Estic intentant organitzar-ho tot i de moment tinc això:

Dia: 12 agost 2012
Sortida: L'Escala (9h)
Ruta ciclisme: 90 kms  (http://es.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=3105535
Ruta BTT: 20 kms apte per a tothom, petits i grans

Donació voluntària a un nº compte que donarem en breu. Farem un comité de 4 persones que obriran un compte on s'ingresaran les donacions.Serà públic i tothom qui ho volgui el podrà veure.El import total recollit serà íntegrament per a una causa solidària en relació als incendis de l'Alt Empord'a, en principi per plantar-hi arbres.Si teniu idees al respecte feu-les saber, es tracta de fer lo que la majoría volgui.


També estic treballant en un cartell per tal d'enviar-lo a tothom i que en pogueu fer difusió penjant-lo a botigues de ciclisme,d'esport, entitats, agrupacions,etc... i a tots els vostres contactes.

Aniré penjant totes les novetats.

Aquest és un espai lliure, deixeu els vostres comentaris o contacteume per a més info.

Salut

Adrià Gabarró
sosemporda@gmail.com
659.713.118

NOTA IMPORTANT: Aquesta marxa és totalment solidària, sense ànim de lucre.No hi ha inscripcions, només donacions voluntàries.Tothom corre sota la seva responsabilitat.

16 comentarios:

  1. Si pertanys a alguna entitat i hi voleu colaborar feu-ho saber. Qui vol gestionar el nº compte i la entrega de diners a la causa que decidim??????????

    ResponderEliminar
  2. Jo m'hi apunto!!!
    Gràcies per fer una proposta tan maca...
    Just dissabte vaig pujar de BCN per fer rutade BTT per Cadaqués amb els C.T. Spartrians.
    ja ens indicareu on ens podem inscriure!!

    Un petó gironins
    Víctor

    ResponderEliminar
  3. Ho he penjat al blog de futuresport.cat quan tinguis cartell ens el passes i el posarem. Molt bona iniciativa i entre tots ho farem possible, com sempre hem fet els catalans

    ResponderEliminar
  4. Sí senyor.
    El cartell està en marxa, te'l faré arribar.

    ResponderEliminar
  5. Jo vinc segur! T´ajudo amb la part econòmica, podem utilitzar el compte del Club Triatló Spartrians. En Bep, cap del Parc Natural del Montgrí, ens ajudarà a veure quina és la millor manera per destinar diners. La seva opinió ens pot ajudar a fer algo útil.
    Compta amb el què necessitis!
    Gran iniciativa!!!

    Àlex

    ResponderEliminar
  6. Per pendre consciència... http://www.youtube.com/watch?v=gjRaZvEBUIQ

    ResponderEliminar
  7. Adrià, molt bon projecte! Ja pots comptar amb mi, quan sàpigues més detalls ens ho fas saber. Gràcies, és el mínim que podem fer seguir gaudint de l'Empordà!

    ResponderEliminar
  8. Encertadíssima iniciativa.. conteu amb mi pel que calgui!! Raimon

    ResponderEliminar
  9. Un altre que s'apunta per ajudar, tenim ruta de BTT?

    ResponderEliminar
  10. Hi haurà carretera i BTT ,seguiu el blog amb les novetats

    ResponderEliminar
  11. Adrià, molt gran, no tinc paraules. Just diumenge 12 pensava anar a l'escala. L'Olga i jo portem les bicis a coll així que si tot va bé compteu amb nosaltres dos també.

    Molt bona mestre, molta bona...

    ResponderEliminar
  12. Jo m'apunto segur, a la de carretera !

    ResponderEliminar
  13. Enhorabona per la iniciativa! Participaré a la marxa i faré una donació.

    Adrià, part de la recaudació podrà anar també a les associacions i cases d'acollida que estan recollint animals víctimes de l'incendi?

    No els hem d'oblidar... :(

    Moltes gràcies per la voluntat i solidaritat, des de Banyoles.

    ResponderEliminar
  14. Hola Cristina

    Fantàstic que te'ns uneixis.
    Hem consultat a varios tècnics quina és la millor forma de donar els diners.Prenc nota de la teva proposta per afegir-la.

    Ens veiem a la marxa.

    Adrià

    ResponderEliminar
  15. Venim de barcelona!hi serem alla ales 09h fem nit a figueres.... L 'Empordà s ho mereix!!! Ens podeu donar indicacions don es sortira?

    ResponderEliminar